Saturday 24 December 2011

Dunia baru ( the latest version of mine)

Alhamdulillahirabbil alamin... :)

Ini adalah trinologi sem 1 sebelum ana beralih dan berganjak ke cerita kisah perjalanan ana di sem 2 yang baru saja bermula dengan keindahan ciptaan Rabbi dan kembali ke KUIM.
Banyak kisah, pahit , manis, suka, tawa, di jalani bersama-sama teman di sini. Pensyarah ibarat ayah dan ibu. semua saling melengkapi.
Antara kisah manis yang pernah terjalani bersama teman-teman, herm.... banyak sebenarnya.. ana nak taip ni belum tentu 2 3 bulan habis kan.. inshaallah ukhwah fillah akan berterusan hingga ke syurga inshallah.. Ana teringat, kisah diri yg clousy yang kelam kabut, tak sangka, diri akan bertapak pada satu tahap yang lain. Kisah duka, apabila bergerak dalam pertubuhan di sini, hampir-hampir jatuh tapi kuasa Allah menaikkan kembali semangat juga wawasan.
kenangan paling manis sem 1 ini ialah semasa  kejutan hari lahir ana, pada 6 oktober lepas, di rancang oleh planner sahabat baik ana sendiri ulfa dan di prank oleh ibni dan haura, serta dua org muslimin lain, masyaAllah... juga pensyarah2, kalu terbaca ni ana nak ucapkan terima kasih deh... :D Inshallah,, tahun2 akan datang toksey wat gimik gitu.. kita wak gimik kut lain k..  :D

Sem 1 berakhir dengan indah... sem 2 datang juga dengan indah.. kedua-duanya adalah perjalanan... dan perjalananku hanyalah jalan menuju Tuhan... Ilahi Rabbi...

No comments:

Post a Comment